PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Kraków, dz. Podgórze
Praca na pełny etat, w trybie stacjonarnym, w stałych godzinach pracy.
Obowiązki:
-
Obsługa zamówień detalicznych
-
Przygotowanie zamówień do realizacji
-
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów detalicznych
-
Odpowiedzialność za wizerunek firmy
-
Współpraca z kierownikiem sprzedaży detalicznej,
realizowanie wyznaczanych przez niego zadań -
Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
-
Wykształcenie średnie lub wyższe
-
Wysoka kultura osobista
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Znajomość i płynne poruszanie się w mediach społecznościowych i sieci Internet
-
Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów
-
Sumienność i dokładność
-
Elastyczność, samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
-
Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
-
Dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów MS Office bądź Open Office
-
Doświadczenie w sprzedaży on-line – praktyczna znajomość platformy Allegro
Mile widziane:
-
Znajomość programu Subiekt GT
-
Znajomość platformy sprzedażowej IAI Shop
-
Znajomość porównywarki Ceneo
-
Podstawowa obsługa programów graficznych typu Photoshop
(tworzenie miniatur produktów załączanych do oferty)
Oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
-
Budowę ścieżki kariery na stanowisko kierownicze
-
Możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów
-
Dodatkowe wynagrodzenie w postaci prowizji od sprzedaży
Osoby zainteresowane, spełniające wymienione kryteria prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres: praca@bodyhouse.pl
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. Z 2002r., Nr 101, poz 923 ze zm.”
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się drogą mailową bądź telefoniczną.